BMW 530D E39 TOURING 2002 – 32’000 PLN

Na sprzedaż prywatne BMW E39 sprowadzone ze Szwajcarii we wrześniu 2017r. z przebiegiem 208’000 km. Jest to przebieg głównie autostradowy, co widać po doskonale zachowanym wnętrzu. Poprzedni właściciel użytkował BMW jako auto wycieczkowo-wakacyjne, w Polsce większość kilometrów zrobionych po autostradach.
Samochód jest doskonale utrzymany zarówno pod względem wizualnym, jak i mechanicznym. Serwisowany na bieżąco na dobrych częściach i olejach. Olej silnikowy wymieniany co 10 tys. km. Stos faktur i rachunków za części, większość napraw wykonana własnoręcznie. Do auta jest komplet dokumentów, m.in. skrupulatnie uzupełniana książka serwisowa, książeczka emisji spalin Abgas, 3 kluczyki oraz pilot od webasto.

Wyposażenie po VIN:
S210 Dynamic stability control III
S249 Multifunction f steering wheel
S266 BMW light alloy wheel, radial spoke 48
S302 Alarm system
S320 Deleted, model lettering
S386 Roof railing
S423 Floor mats, velours
S441 Smoker package
S470 Isofix-System
S473 Armrest front
S481 Sports seat
S494 Seat heating driver/passenger
S500 Headl.washer system/intensive cleaning
S508 Park Distance Control (PDC)
S520 Fog lights
S521 Rain sensor
S522 Xenon Light
S534 Automatic air conditioning
S536 Auxiliary heating
S548 Kilometre speedo
S650 CD player
S661 Radio BMW Business (C43)
S710 M sports steering wheel, multifunction
S773 Fine wood trim
S785 White direction indicator lights
S915 Omission of outer-skin preservation

Większe przeprowadzone naprawy:
-regeneracja maglownicy
-wymiana pompy progowej
-wymiana wahaczy wzdłużnych tzw. bananów
-naprawa sterownika webasto

Przez cały okres posiadania przeze mnie samochodu był on przechowywany w specjalnie do tego celu wynajętym garażu/miejscu postojowym. Auto stoi na kołach 17″ z letnimi oponami – tylne zakupione w sierpniu mają przebieg 5 tys. km, przednie również w dobrym stanie. Ostatni serwis olejowy wykonany przy przebiegu 235’712 km. Hamulce na zdjęciach mają nalot, ponieważ auto było po myciu. Przednie tarcze należało by zmienić, gdyż są wyczuwalne wibracje przy większej prędkości. Nie chcę tego robić, żeby nowy właściciel założył sobie tarcze takiej firmy jakiej jest wyznawcą.
Podwozie doskonale zachowane, brak jakiejkolwiek korozji czy uszkodzeń, wszędzie oryginalna konserwacja.
Lakier oryginalny na całym aucie poza lewymi tylnymi drzwiami – szkoda parkingowa w Szwajcarii. Udostępnię czujnik lakieru zainteresowanym. Brak korozji na nadwoziu, również na tylnej klapie i ramce tylnej szyby!
W aucie komplet dedykowanych gumowych wycieraczek, posiadam oryginalne welurowe dywaniki w perfekcyjnym stanie.

Auto posiada kilka drobnych modyfikacji, które poczyniłem własnoręcznie:
– zaprogramowane światła dzienne na światłach drogowych ustawionych na 30% mocy
– zmieniarka cyfrowa w schowku – Bluetooth, karta SD, USB, AUX
-grubsze oba stabilizatory z wersji zawieszenia M-technik II (najgrubsze poza M5) – zapobiegają przechylaniu się nadwozia nie usztywniając przy tym zawieszenia, jest tak samo komfortowo jak było; oryginalne zachowałem
– hamulce tylne z M5 328mm – ładnie wypełniają koło 17″ i lepiej hamują, koło 16″ bez problemu można na nie założyć
– turbosprężarka GT2260v oraz mapsensor (z E60 530d 218KM) – prawie identyczna jak oryginalna w tym aucie tylko z większą stroną zimną; oryginalną zachowałem – jest w doskonałym stanie
– cały osprzęt turbo nowy – przewody olejowe zasilające i powrotne, uszczelki
– przelotowy układ wydechowy + oryginalny tłumik końcowy – ładnie brzmi, doskonała reakcja na gaz; cały od początku do końca oryginalny wydech mam w domu, mogę go założyć z powrotem jeżeli taka będzie wola kupującego
– podniesiona moc silnika po zmianie turbosprężarki na 265KM i 575Nm przy przebiegu 236’000 km – bezdymne, udokumentowane wykresem, wykonane przez firmę specjalizującą się w tych silnikach, spalanie bez zmian

Podsumowując – w auto zainwestowane jest dużo więcej niż było by to konieczne, wszystko robione z pasji, pedantycznie zadbane i serwisowane, udokumentowany (w 100% pewny) przebieg. Auto świeżo po czyszczeniu i jednoetapowym polerowaniu nadwozia, zabezpieczone powłoką polimerową.

Kontakt telefoniczny +48664113111

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *